خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 4 مهر 1397
بازدید : 1166
نویسنده : مجتبی صادقی

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ

ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

به تعداد 56 صفحه pdf

مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات



سرفصل های این جزوه

مقدمه

بخش های صنعت رسانه

روندهای موجود در محیط راهبردی

همگرایی و علل آن

راهبرد در صنایع رسانه ای

مدیریت تغییرات فناوری

خلاقیت و نوآوری

شناخت فرهنگ و راهبرد

ساختار سازمانی

رهبری

تغییرات

 

خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی





:: برچسب‌ها: خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مجموعه سایت های شهاب - دانلود فایل های دانشگاهی همچنین جهت استفاده و بهره برداری دانشجویان سراسر کشور به آدرس های زیر مراجعه نمایید. http://university20.4kia.ir http://unifiles.4kia.ir http://academicfiles.ir http://univerfiles.mihanblog.com http://shahabcollege.persianblog.ir http://collegefiles.mihanblog.com http://mojtabasadeqi.ir

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل سرای دانشجوئی و آدرس https://academicfiles.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 11732
بازدید هفته : 30638
بازدید ماه : 31154
بازدید کل : 3310912
تعداد مطالب : 2023
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com